söndag 11 maj 2014

Söndag, en vilans dag?

Idag tog jag lite sovmorgon och åkte sedan ut i stormarknadernas centrum med mina föräldrar. Även om inte jag skulle köpa något, så följde jag med och fick med mig bakplåtspapper och en cykelpump hem. Men det var trevligt och jag hjälpte mina föräldrar att köpa nya hemtelefoner, då de lyckats slarva bort deras trådlösa. Så för att motverka detta köpte vi nu två istället, så får vi hoppas att de inte slarvar bort dem också. Därefter åkte jag hem till dem, åt lite lunch och installerade telefonerna.

Nu har jag varit hemma ett tag och måste ta tag i lite städning då sambon är sjuk och det kommer några som ska byta ut alla fönster i lägenheten imorgon och även om de kommer att smutsa ner här hemma, så vill man ändå att det ska vara fint när de kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar