torsdag 8 maj 2014

Lite nytt!

Fick hem ett paket från lyko igår med lite diverse som jag hade klickat hem. Skulle från början bara köpa ett schampo men hittade lite annat kul som tre läppstift som kändes fräscha nu under våren och till sommaren, ett rött läppstift är aldrig fel. Och även om det var schampo som jag egentligen skulle köpa, så kommer jag ändå att snöa in på läppstiften. De tre olika jag köpte var 2 olika röda från Poppy King som kom i härliga retroinspirerade askar, sedan ett tredje som egentligen är ett color balm och kommer från Pierre René. När det kom till det sistnämnda så var jag lite äventyrlig och beställde ett i färgen berry pink och jag måste säga att den färgen blev jättebra! Lite mer nedtonad än läppstiften, men perfekt att ha på exempelvis jobbet, då jag har en lite mer nedtonad stil. Här kommer iallafall hela faderuttan i bilder.


På bilden har jag color balm från Pierre René i färgen Berry Pink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar